Kevät on meillä aina se aikakausi, kun luodaan uutta ja kehitetään vanhaa.
Toisin sanoen todella jännittävää aikaa!
Maailman tilanne on tänäkin vuonna tuonut jännitteitä kaupankäyntiin. Jokainen kevät on aina pieni selviämistaistelu, kun ei ole oikein enää talvi, eikä vielä kesäkään. Mutta sitkeällä suomalaisella sisulla, näistäkin selvitään! Kiitos siitä kuuluu teille asiakkaille <3
Kaikesta huolimatta katse on aina tulevaan ja nyt alammekin täällä valmistautumaan seuraavaan sesonkiin ja se on tietenkin kesä ja lomalaiset.
Uutta ja jännittävää tiedossa
Saimme muutamiksi viikoiksi kanssamme upean työssäoppijan. Hän suoritti meillä alkukevään aikana visualistin opintojen näyttötyön,
myymälän oikeaoppisesta esillepanosta.
Hänen ohjauksellaan ja innoittamanaan on Tehtaanmyymälämme nyt uudistettu. Paljon on tehty muutoksia ja nyt kaikki alkaisi olla pikkuhiljaa valmista.
Kutsummekin teidät uudistetun Tehtaanmyymälän avajaisiin lauantaina 7.5.2022 klo 10-14.
Myös pihapiirissämme sijaitseva Pihamyymälä ja Pieni Pihakirppis avaavat ovensa tälle keväälle!
Luvassa tarjouksia, löytöjä ja herkkuja!
Jos et ole meillä vielä käynyt, niin Tehtaanmyymälämme saijaitsee Jämsässä, samassa pihapiirissä Huopatehtaan kanssa. Tule tutustumaan ainutlaatuiseen Huopatehdasmiljööseemme!
Siis lämpimästi tervetuloa!
Toimitusehdot ovat voimassa 14.6.2022 alkaen.
Toimitusaika: 2-10 arkipäivää.
Kaikki 18.12.-23 mennessä tilatut tuotteet ehtivät jouluksi perille!
Päivitys 25.10.2023: Kaikilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on pidennetty vaihto-/palautusoikeus 31.1.2024 asti.
Verkkokaupan tuotteita myy Huopatehdas Johanna Alho (2752457-6).
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja
EU-alueelle.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.
Yrityksille meillä on oma verkkokauppa, jonne voit rekisteröityä tästä.
Tuotteet tilataan pääsääntoisesti internetin välityksellä verkkokaupastamme www.alhonhuopatehdas.fi ostoskorin kautta.
Tilaukset
vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Tilausvahvistuksen saaminen
edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
2 - 10 arkipäivää,
ellei tuotekohtaisesti ole ilmoitettu jotain muuta.
Kiireaikoina (kuten joulu sekä isän- ja äitienpäivä) toimitusaikamme saattaa olla pidempi. Ajankohtainen toimitusaikamme on aina päivitetty.
Huomioithan, että osa tuotteistamme valmistetaan
loppuun asti tilauksen mukaan.
Ilmoitathan mikäli toimituksella on kiire, niin pyrimme parhaamme mukaan vaikuttamaan tuotanon ja toimituksen nopeuteen.
Meillä kotimaan normaalit toimitukset ovat aina ilmaisia!
Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet edullisimman toimitustavan mukaisesti.
POSTI
Postin noutopisteen ollessa täynnä, he voivat ohjata lähetyksen seuraavaan vapaaseen noutopisteeseen. Tällaisessa tilanteessa suosittelemme olemaan yhteydessä Postin asiakaspalveluun, valitettavasti yrityksemme ei voi ottaa tästä vastuuta.
MATKAHUOLTO
NOUTO TEHTAANMYYMÄLÄSTÄ
TOIMITUKSET ULKOMAILLE
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Tutustu Paytrailin maksuehtoihin klikkaamalla tästä.
Tutustu Klarnan tarjoamiin maksutapoihin klikkamalla tästä ja maksuehtoihin klikkaamalla tästä.
Kun
valitset Klarnan tarjoaman maksutavan, on asiakas itse vastuussa
laskutuksesta aihetutuneista mahdollisista kuluista, esimerkiksi muistutusmaksusta.
Asiakas myös huolehtii itse, että lasku on tullut
varmasti Klarnalta sähköpostiin (kannattaa katsoa myös
roskapostikansio).
Klarnan maksutavat ovat asiakkaan ja Klarnan välinen
sopimus.
Jos teet tuotevaihdon tai palautuksen, muistathan ilmoittaa siitä Klarnalle, niin he voivat laittaa laskusi taukotilaan.
Voit ladata puhelimeesi Klarnan sovelluksen, ja näet kaikki ostoksiisi liittyvät asiat yhdessä paikassa.
Saatte tilausvahvistuksen
sähköpostiinne, joka sisältää ennakkomaksun maksutiedot.
Ennakkomaksu
maksetaan ennen tuotteen toimitusta. Ennakkomaksun maksuaika on 7 päivää.
Jos ennakkomaksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, perumme
tilauksen.
Kiireellisissä toimituksissa voitte lähettää kuitin maksusta
sähköpostiimme.
Tuote voidaan vaihtaa toiseen kokoon tai malliin 30 vrk kuluessa toimituksesta ja se on asiakkaalle maksutonta.
Me kustannamme yhden tuotevaihdon asiakkaalle, mutta jos vaihtoja
tulee yhden tilauksen osalle useampia, joutuu asiakas itse maksamaan
seuraavat tuotevaihdot.
Ulkomailta tulevan palautuksen tai vaihdon kustannuksista asiakas vastaa itse.
Otathan ensin yhteyttä meihin, jotta tiedämme onko haluttua tuotetta varastossamme.
Voit ottaa meihin yhteyttä TÄSTÄ tai asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi.
Muista kertoa nimesi sekä tilausnumerosi.
Kun teet vaihdon, voit käyttää Postin
asiakaspalautus sopimustamme. Tällöin palautuksen tekeminen on
ilmaista.
Muistathan säästää saamasi kuitin palautuksesta!
Vaihtaessa tuotteita, täytäthän vaihto- ja palautuslomakkeen huolellisesti, jolloin helpotat työtämme.
Jos vaihtolomake puuttuu tai on puutteellisesti täytetty, emme pääse tekemään tuotevaihtoa.
Laita vaihto- ja palautuslomake mukaan pakettiin ja liimaa paketin päälle mukana tullut palautustarran.
Jos teet tuotevaihdon tai palautuksen, muistathan ilmoittaa siitä myös maksunvälittäjälle, niin he voivat laittaa laskusi taukotilaan.
Vaihdettavan tuotteen on oltava myyntikuntoinen!
Tuotteen tulee
olla puhdas, käyttämätön ja täysin uuden veroinen.
Tuotelapun on oltava
tuotteessa kiinni.
Tarkastamme tuotteen kunnon ennen maksun
palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme
voi hyvittää koko tuotteen hintaa, vaan siitä voi seurata
mahdollinen arvon aleneminen.
Huomioithan, että osassa tuotteissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos tuotteeseen on valittu esimerkiksi oma painatus. Tämä on ilmoitettu tuotteen yhteydessä.
Verkkokaupassamme tuotteiden vaihto ja palautus on maksutonta
(kustannamme yhden tuotevaihdon/palautuksen).
Ulkomailta tulevan palautuksen tai vaihdon kustannuksista asiakas vastaa itse.
Jos asiakas vaihtaa
tuotteen ja tämän jälkeen palauttaa sen, tulee hänen itse vastata
palautuskustannuksista.
Kun teet palautuksen, voit käyttää Postin
asiakaspalautussopimustamme. Tällöin palautuksen tekeminen on ilmaista. Palautustilanteessa palautetaan asiakkaalle koko alkuperäisen
tilauksen summa (sis. toimituskulut).
Muistathan säästää saamasi kuitin palautuksesta!
Palauttaessa tuotteita, täytäthän vaihto- ja palautuslomakkeen huolellisesti, jolloin helpotat työtämme.
Jos palautuslomake puuttuu tai on puutteellisesti täytetty, emme pääse rekisteröimään palautusta. Laita vaihto- ja palautuslomake mukaan pakettiin ja liimaa paketin päälle mukana tullut palautustarran.
Vaihdettavan tuotteen on oltava myyntikuntoinen!
Tuotteen tulee
olla puhdas, käyttämätön ja täysin uuden veroinen.
Tuotelapun on oltava
tuotteessa kiinni.
Tarkastamme tuotteen kunnon ennen maksun
palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme
voi hyvittää koko tuotteen hintaa, vaan siitä voi seurata
mahdollinen arvon aleneminen.
Huomioithan, että osassa tuotteissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos tuotteeseen on valittu esimerkiksi oma painatus. Tämä on ilmoitettu tuotteen yhteydessä.
NOUTAMATON PAKETTI
Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.
Mikäli
asiakas jättää noutamatta tilaamansa tuotteet, peritään häneltä
lähetyksen palauduttua toimituksen sekä palautuksen todelliset
kustannukset. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä
toimitus- ja palautuskuluilla (15€).
Rekisteröimme palautuksen noin 10 arkipäivän aikana.
Hyvitämme tilauksen koko summan valitsemasi maksutavan mukaisesti.
Mikäli olet maksanut ostoksesi Paytrail maksutavalla: me ilmoitamme järjestelmämme kautta Paytrailille palautuksesta ja he palauttavat tilauksen maksun teille.
Mikäli olet maksanut ostoksesi Klarnan maksutavalla: me ilmoitamme järjestelmämme kautta Klarnalle palautuksesta ja he palauttavat tilauksen maksun teille tai lähettävät päivitetyn laskun.
Huopatehdas J. Alho ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Jos toimituksesi on vahingoittunut ilmoita siitä heti pakettia noudettaessa noutopaikan virkailijalle.
Jos tilauksestasi puuttuu tuotteita tai tuote on eri kuin olet tilannut, niin ilmoitathan siitä välittömästi meille TÄSTÄ
tai asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi. Jos tilauksessa on vääriä tai
viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat
tuotteet ilman lisäkuluja.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua ennen tilaamista kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.