Arvoisa asiakkaamme <3
Haluamme kiittää sinua kiinnostuksestasi meidän 100%:sta villasta valmistettuja Pehmeitä Kotitossuja kohtaan. Haluamme olla täysin avoimia tuotteidemme ominaisuuksista, jotta voit tehdä tietoisen päätöksen ostoprosessissa.
Pehmeiden Kotitossujen villamateriaali on haluttu tarkoituksella jättää mahdollisimman luonnolliseksi ja pehmeäksi, joka tarjoaa erinomaisen lämmön ja mukavuuden myös heille, jotka kärsivät haastavista jalkojen ongelmista.
100% lampaanvilla on antibakteerinen ja näin myös turvallinen asiakkaalle, kenen todella täytyy huolehtia jalkojen terveydestä ja sen kautta omasta hyvinvoinnistaan.
Sen verran olemme joutuneet materiaalin kanssa joustamaan, että koviten rasituksen alla oleva pohjaosa, on tehty sekoitteesta jossa on seassa keinokuitua n. 30%. Pehmeällä villapohjallisella saa taas ihoa vasten villan ihanat ominaisuudet.
Haluamme kuitenkin huomauttaa, että 100% villasta valmistetut tossut eivät välttämättä ole yhtä kestäviä kuin ne, joissa on mukana keinokuitua tai muovia.
Keinokuidut ja muovi voivat lisätä tossujen kestävyyttä ja pitkäikäisyyttä. Ne voivat auttaa tossuja säilyttämään muotonsa paremmin ja kestämään kovempaa käyttöä pidemmän ajanjakson ajan.
Vaikka 100% villa tuo mukavuutta ja luonnollista lämpöä, erityisesti heille kenellä on todellisia haasteita jalkojen palelun ja hyvinvoinnin kanssa. Se saattaa altistua kulumiselle ja hankaukselle helpommin ajan myötä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ne eivät tarjoaisi hyvää käyttökokemusta, vaan pikemminkin sitä, että ne saattavat vaatia hieman enemmän huolenpitoa ja varovaisuutta.
Jos arvostat enemmän kestävyyttä, suosittelemme harkitsemaan myös tossuja, joissa on mukana keinokuitua tai muovia. Ne voivat tarjota hyvän kompromissin kestävyyden ja luonnollisen mukavuuden välillä.
Ostamalla tämän tuotteen hyväksyt sen, että pehmeän villan pinta on herkästi nyppyyntyvää ja sitä täytyy hoitaa kampaamalla (tuotteen mukana tulee oma hoitokampa). Myöskin tiedostatte, että tämä tuote ei ole kovassa käytössä yhtä kestävä kuin perinteinen tiiviiksi huovutettu huopatossu.
Pyrimme tekemään tuotekehitystä, mutta tällä hetkellä ainoa keino tuoda tuotteeseen kestoa, on lisätä muovia, mitä taas puolestamme pyrimme välttämään tuotteissamme.
Kiitos vielä kerran mielenkiinnostasi tuotteitamme kohtaan. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset lisätietoja, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
Ystävällisin Terveisin
Huopatehtaan tiimi
Toimitusehdot ovat voimassa 30.7.2024 alkaen.
Kaikki su 3.11.2024 mennessä tulleet tilaukset kerkeävät isänpäiväksi perille!
Kaikki ti 17.12.2024 mennessä tulleet tilaukset kerkeävät jouluksi perille!
Verkkokaupan tuotteita myy Huopatehdas Johanna Alho (2752457-6).
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja
EU-alueelle.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.
Yrityksille meillä on oma verkkokauppa, jonne voit rekisteröityä tästä.
Tuotteet tilataan pääsääntoisesti internetin välityksellä verkkokaupastamme www.alhonhuopatehdas.fi ostoskorin kautta.
Tilaukset
vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen summa,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Tilausvahvistuksen saaminen
edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
2-6 arkipäivää,
ellei tuotekohtaisesti ole ilmoitettu jotain muuta.
Kiireaikoina
(kuten joulu sekä isän- ja äitienpäivä) toimitusaikamme saattaa olla
pidempi. Ajankohtainen toimitusaikamme on aina päivitetty.
Huomioithan, että osa tuotteistamme valmistetaan
loppuun asti tilauksen mukaan.
Ilmoitathan mikäli toimituksella on kiire, niin pyrimme parhaamme mukaan vaikuttamaan tuotanon ja toimituksen nopeuteen.
Kun tilaat yli 100€ on kotimaan toimitus aina ilmainen!
POSTI
Postin noutopisteen ollessa täynnä, he voivat ohjata lähetyksen seuraavaan vapaaseen noutopisteeseen. Tällaisessa tilanteessa suosittelemme olemaan yhteydessä Postin asiakaspalveluun, valitettavasti yrityksemme ei voi ottaa tästä vastuuta.
MATKAHUOLTO
NOUTO TEHTAANMYYMÄLÄSTÄ, hinta 0€
TOIMITUKSET ULKOMAILLE
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Tutustu Paytrailin maksuehtoihin klikkaamalla tästä.
Tutustu Klarnan tarjoamiin maksutapoihin klikkamalla tästä ja maksuehtoihin klikkaamalla tästä.
Kun
valitset Klarnan tarjoaman maksutavan, on asiakas itse vastuussa
laskutuksesta aihetutuneista mahdollisista kuluista, esimerkiksi muistutusmaksusta.
Asiakas myös huolehtii itse, että lasku on tullut
varmasti Klarnalta sähköpostiin (kannattaa katsoa myös
roskapostikansio).
Klarnan maksutavat ovat asiakkaan ja Klarnan välinen
sopimus.
Jos teet tuotevaihdon tai palautuksen, muistathan ilmoittaa siitä Klarnalle, niin he voivat laittaa laskusi taukotilaan.
Voit ladata puhelimeesi Klarnan sovelluksen, ja näet kaikki ostoksiisi liittyvät asiat yhdessä paikassa.
Saatte tilausvahvistuksen
sähköpostiinne, joka sisältää painikkeen "lataa lasku". Painamalla painiketta pääsette lataamaan laskun pdf-muodossa.
Ennakkolasku
maksetaan ennen tuotteen toimitusta. Ennakkolaskun maksuaika on 7 päivää.
Jos ennakkolaskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, perumme
tilauksen.
Kiireellisissä toimituksissa voitte lähettää kuitin maksusta
sähköpostiimme.
Tuote voidaan vaihtaa toiseen kokoon tai malliin 30 vrk kuluessa toimituksesta ja se on asiakkaalle maksutonta.
Me kustannamme yhden tuotevaihdon asiakkaalle, mutta jos vaihtoja
tulee yhden tilauksen osalle useampia, joutuu asiakas itse maksamaan
seuraavat tuotevaihdot.
Ulkomailta tulevan palautuksen tai vaihdon kustannuksista asiakas vastaa itse.
Otathan ensin yhteyttä meihin, jotta tiedämme onko haluttua tuotetta varastossamme.
Voit ottaa meihin yhteyttä TÄSTÄ tai asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi.
Muista kertoa nimesi sekä tilausnumerosi.
Kun teet vaihdon, voit käyttää Postin
asiakaspalautus sopimustamme. Tällöin palautuksen tekeminen on
ilmaista.
Muistathan säästää saamasi kuitin palautuksesta!
Vaihtaessa tuotteita, täytäthän vaihto- ja palautuslomakkeen huolellisesti, jolloin helpotat työtämme.
Jos vaihtolomake puuttuu tai on puutteellisesti täytetty, emme pääse tekemään tuotevaihtoa.
Laita vaihto- ja palautuslomake mukaan pakettiin ja liimaa paketin päälle mukana tullut palautustarran.
Jos teet tuotevaihdon tai palautuksen, muistathan ilmoittaa siitä myös maksunvälittäjälle, niin he voivat laittaa laskusi taukotilaan.
Vaihdettavan tuotteen on oltava myyntikuntoinen!
Tuotteen tulee
olla puhdas, käyttämätön ja täysin uuden veroinen.
Tuotelapun on oltava
tuotteessa kiinni.
Tarkastamme tuotteen kunnon ennen maksun
palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme
voi hyvittää koko tuotteen hintaa, vaan siitä voi seurata
mahdollinen arvon aleneminen.
Huomioithan, että osassa tuotteissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos tuotteeseen on valittu esimerkiksi oma painatus. Tämä on ilmoitettu tuotteen yhteydessä.
Jos haluat palauttaa tuotteen kokonaan, on se asiakkaalle omakustanteista.
Halutessanne
voitte pyytää meiltä Postin asiakaspalautuksen tunnuksen sähköpostilla
ja tehdä palautuksen tuota tunnusta käyttäen, jolloin palautuksesta ei
tarvitse maksaa kassalla suoraan.
Pidätämme asiakkaalle palautettavasta rahasummasta 7,90€, joka on meille todellinen kustannus palautuksesta.
Ulkomailta tulevan palautuksen tai vaihdon kustannuksista asiakas vastaa itse.
Jos asiakas vaihtaa
tuotteen ja tämän jälkeen palauttaa sen, tulee hänen itse vastata
palautuskustannuksista.
HUOM! Mikäli asiakas on valinnut toimituksen kotiovelle, palautamme tällöin vain normaalin toimituskulukustannuksen 7,90€.
Muistathan säästää saamasi kuitin palautuksesta!
Palauttaessanne tuotteita, voitte tehdä käsin merkinnän
palautuksesta, mukana tulleeseen kuittiin. Halutessanne voitte myös
tulostaa sähköpostiinne tulleesta toimitusvahvistusviestistä erillisen
palautuslomakkeen. Myös tuo kuitti löytyy tuosta samaisesta
toimitusvahvistusviestistä.
Jos palautuksen mukana ei tule mitään merkintää vaihdosta/palautuksesta, emme pääse rekisteröimään palautusta.
Laita kuitti tai palautuslomake mukaan pakettiin.
Palautettavan tuotteen on oltava myyntikuntoinen!
Tuotteen tulee
olla puhdas, käyttämätön ja täysin uuden veroinen.
Tuotelappu on hyvä pitää vielä sovitettaessa tuotteessa kiinni.
Tarkastamme tuotteen kunnon ennen maksun
palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme
voi hyvittää koko tuotteen hintaa, vaan siitä voi seurata
mahdollinen arvon aleneminen.
Huomioithan, että osassa tuotteissa ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos tuotteeseen on valittu esimerkiksi oma painatus. Tämä on ilmoitettu tuotteen yhteydessä.
NOUTAMATON PAKETTI
Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.
Mikäli
asiakas jättää noutamatta tilaamansa tuotteet, peritään häneltä
lähetyksen palauduttua toimituksen sekä palautuksen todelliset
kustannukset. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä
toimitus- ja palautuskuluilla (15,80€).
Rekisteröimme palautuksen noin 5 arkipäivän aikana.
Hyvitämme
tilauksen koko summan valitsemasi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat
tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset
toimituskulut.
Mikäli olet maksanut ostoksesi Paytrail maksutavalla: me ilmoitamme järjestelmämme kautta Paytrailille palautuksesta ja he palauttavat tilauksen maksun teille.
Mikäli olet maksanut ostoksesi Klarnan maksutavalla: me ilmoitamme järjestelmämme kautta Klarnalle palautuksesta ja he palauttavat tilauksen maksun teille tai lähettävät päivitetyn laskun.
Tilauksen voi perua, jos sitä ei ole otettu vielä käsittelyyn. Jos
tilaus on otettu käsittelyyn ja tuotteita alettu valmistamaan, peruminen
ei enää ole mahdollista. Tämän jälkeen sovelletaan normaaleja palautusehtoja.
Tilauksen voi perua laittamalla meille sähköpostia asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi tai soittamalla 050 516 5475 (ma-pe 10-16). Ilmoitathan tilausnumeron sekä nimesi.
Huopatehdas J. Alho ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Jos toimituksesi on vahingoittunut, ilmoita siitä heti pakettia noudettaessa noutopaikan virkailijalle.
Jos tilauksestasi puuttuu tuotteita tai tuote on eri kuin olet tilannut, niin ilmoitathan siitä välittömästi meille TÄSTÄ
tai asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi. Jos tilauksessa on vääriä tai
viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat
tuotteet ilman lisäkuluja.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua ennen tilaamista kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.