Yhteydenottolomake

Helpoiten otat meihin yhteyttä täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Yhteystiedot

Huopatehdas J.Alho
Partalantie 131
42100 Jämsä

040-801 7051
asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi
www.alhonhuopatehdas.fi
2752457-6

Toimitusehdot

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TOIMITUSAIKA: 2-7 arkipäivää (ellei tuotekohtaisesti ole ilmoitettu jotain muuta).
Ruuhka-aikoina, kuten joulu ja isän- ja äitienpäivä, toimitusaikamme voivat olla pidemmät, kuin 7 päivää.

Huom! Osa tuotteistamme valmistetaan loppuun asti tilauksen mukaan, joten kun tilaus on tehty niin se ei tarkoita automaattisesti sitä, että tuote on heti valmiina varastossa lähetettäväksi. Mutta pyrimme aina pitämään kiinni kuitenkin antamistamme toimitusajoista.

YRITYKSET: Toimitusaika vahvistetaan erikseen sähköpostilla kun tilaus on saapunut meille.

Toimitustavat:

POSTI

  • Kirje 3,00€
  • Paketti / SmartPost 8,00€
  • Posti – toimitus kotiovelle 18,00€

MATKAHUOLTO

  • Lähellä paketti 8,00€

NOUTO TEHTAANMYYMÄLÄSTÄ 0€ (kun olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen toimituksesta, tarkoittaa se että tilauksenne on noudettavissa).

Maksutavat:

  • Verkkomaksu (maksuton)
  • HUOM! Maksun välittäjänä toimii: Digital River World Payments AB, jolloin maksun saajana ei suoraan näy Huopatehdas J.Alho
  • Klarna lasku (14 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa) TUTUSTU TÄSTÄ
  • HUOM! Kun valitset Klarnan Lasku maksutavan, asiakas on itse vastuussa laskutuksesta aihetutuneista mahdollisista kuluista (mm. viivästysmaksu), sekä asiakas huolehtii itse, jotta lasku on tullut varmasti Klarnalta sähköpostiinne (kannattaa katsoa myös roskapostikansiot). Lasku maksutapa on asiakkaan ja Klarnan välinen sopimus.
  • Mash lasku (meidän verkkokaupassa 45 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa) TUTUSTU TÄSTÄ
  • HUOM! Kun valitset Mash lasku maksutavan, asiakas on itse vastuussa laskutuksesta aihetutuneista mahdollisista kuluista (mm. viivästysmaksu), sekä asiakas huolehtii itse, jotta lasku on tullut varmasti Mashilta sähköpostiinne (kannattaa katsoa myös roskapostikansiot). Lasku maksutapa on asiakkaan ja Mashin välinen sopimus.
  • Ennakkolasku (maksuton) – Saatte tilausvahvistusviestin sähköpostiinne josta löydätte laskun, joka maksetaan ennen tuotteen toimitusta.

YRITYKSET: Lasku 14 pv netto (toimitetaan tilauksen yhteydessä)

Vaihdot/ Palautukset

Kun haluat tehdä vaihdon/palautuksen tulee asiakkaan AINA ensin ottaa yhteyttä meihin, joko suoraan OTA YHTEYTTÄ osiosta, sähköpostilla asiakaspalvelu@alhonhuopatehdas.fi tai soittamalla numeroon 040-801 7051 (ma-pe 10-12).

Palautukset tehdään aina vain POSTIN kautta asiakaspalautuksena.
Tuotteillamme on 14 vrk:n vaihto-/ ja palautusoikeus.

Kun tuote halutaan vaihtaa toiseen kokoon tai malliin on se asiakkaalle maksutonta.
Me kustannamme yhden tuotevaihdon asiakkaalle, mutta jos vaihtoja tulee yhden tilauksen osalle useampia, joutuu asiakas itse maksamaan seuraavat tuotevaihdot.

Tuotteen tulee olla ehdottomasti käyttämätön ja myyntikuntoinen. Jos tuotetta on käytetty tai se on likaantunut, vastaa kuluttaja mahdollisesta tavaran arvon vähenemisestä.

Kun palautat tuotteen, me hyvitämme asiakkaan tilille vain tuotteen summan, emme toimituskuluja. Summa palautetaan asiakkaan tilille noin viikon sisään.
HUOM! Kun maksutavaksi on valittu Klarna lasku tai Mash lasku, jää palautustilanteessa asiakkaalle maksettavaksi kuitenkin toimituskulujen osuus. Tällöin laskusta hyvitetään vain tuotteen summa.